13.01.12




Sitter på kontoret för tillfället och väntar in bud med kläderna jag sprang runt och plockade på lite olika presskontor hela dagen igår.

Lyssnar på musik, planerar eftermiddagen, taggar inför ikväll och fryser så pass mycket att jag sitter med dubbla tröjor på mig. Kollar efter minutenresor, längtar bort till värmen och saknar lite olika människor som jag önskar var här istället för utomlands. En helt okej härlig morgon helt enkelt, trots att det är fredagen den 13e idag... tror inte på sånt föressten. Eller gör jag? Har inte bestämt mig ännu, jag får väl se vad resten av dagen har att bjuda på och bestämma mig sen.

Jag hoppas iallafall att ingen jag känner och bryr mig om råkar ut för någonting dåligt idag. <3

Kommentarer
Postat av: Bastian

Det skulle inte vara helt fel i fall du kom till LA ;)

2012-01-13 @ 19:19:41
Postat av: Rosa Gabriela

Villvillvillvill! <3

2012-01-15 @ 02:54:58

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0