MBFW/AW12/DAG3



























Dag 3. Vaknade på tok för sent, stressade och glömde laddaren till min dator, åkte till gamla jobbet för att få datorn laddad i ynka 20 minuter, stressade till Berns, såg hur dörrarna in till stora salen stängdes och låstes framför mina ögon, missade minimarkets visning och var halvt irriterad över det under hela dagen, träffade finaste Karin igen och vi satte oss på samma plats som dagen innan inne på Berns Asiatiska, försökte jobba men datorn dog ganska snabbt, gick och såg Stine Riis visning (vinnare av H&Ms Design Award 2012), träffade Armand, åt lunch, träffade Pam och lånade nycklarna till hennes kontor för att låna en laddare (tack igen <3), träffade Yulia och gick på Josefin Strid-visningen, hängde inne på Asiatiska igen och jobbade lite, gick på Hernándes Cornet-visningen och avslutade sedan dagen med att fika/prata lite med fina Karoline, Jasmine och Pamela!

Och där var modeveckan över för min del! Tack till bästa Pamela och Johanna och tack till Karin för bästa hänget. <3

Kommentarer
Postat av: jessika

jag är väldigt avis.

2012-02-02 @ 07:48:56
URL: http://heterjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0