ÅRET/SOM/GÅTT//2

Här kommer mitt år i bilder del 2, Augusti-December!


Hela Augusti spelade jag var och varannan helg på Sommar! Hade temakvällar, som tex djurtema och collegetema (bäst!) och spelade skivor hela nätterna tillsammans med bästa Sebastian och snyggaste tjejerna!



I September spelade jag och Sebastian för sista gången på Sommar!s stora avslutning, jag gick Blogawards modevisning, hängde med massa härliga människor och dansade hela natten på efterfesten





Modeveckan startades i Oktober med Fashion12-modevisningen där jag gick för märket Resteröd och strax efter det startade min praktik hos världens bästa Pamela, som gav mig de bästa månaderna hittils i mitt liv, herregud vad roligt jag hade. Sprang runt på olika presskontor och spenderade varje tisdag i en Idol-bil!








Under November månad sprang jag runt till ännu fler presskontor, åt mysiga luncher med tjejerna jag jobbade med, gick på olika event, fick se det första jobbet där jag assisterade Pamela i tidiningen Plaza, åkte på Idolturné, åt middagar med fina vänner och hängde på kontoret!







Nu i December har jag jobbat hemifrån med några sista projekt, levt i min underbara stickade tröja från whyred lite för ofta, assisterat Pamela under en pressvisning för Triumph, varit med under Idols sista fitting någonsin, stått i Globen och hejat på dom fina idolfinalisterna och avslutat min underbara praktikperiod med en fint minne från bästa Pamela.

Som sagt, 2011 har verkligen varit det bästa året hittils i mitt liv, vad jag kommer ihåg iallafall! Kan ju bero på att det är det enda år jag kommer ihåg tack vare min blogg, haha. Tack till alla som gjorde dethär året så bra som det blev! <3 Hoppas ni också haft ett undebart år och att 2012 blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0