blog awards 09

Dagen började med att jag träffade Filippa vid t-centralen för att sedan gå till Café Opera. När vi var där och väntade på att alla modeller skulle komma låg vi på scenen och skrattade tills vi nästan grät. Klockan var runt 9 på morgonen och efter att både jag och Filippa sovit rätt lite natten innan av olika anledningar så var vi väldigt övertrötta, vilket ofta leder till brutala skrattanfall när det gäller oss två, härligt! När alla modeller var på plast började vi sminkas och fixas, vilket tog ungefär 4-5 timmar (!) Klockan 3 var det sedan modevisning, som gick helt okej. Var dock inte supernöjd med stylingen av håret och sminket samt kläderna, men det orkade jag inte oroa mig för!
Efter Afternoon Tea-partyt var det såklart själva Blog Awards-galan!
Det har hur härligt som helst och vi träffade massa fina människor! Bland annat Lisa och My, två jättetrevliga tjejer!
Bilder tagna av My
Vi träffade även EmmyLinnea, Flora, Julia och felicia som också var fina som få!
Efter att alla vinnare presenterats var det dags för efterfest!
Jag, Filippa och sötaste Elin dansade hela natten tills våra fötter dog!
Bild från Elinkan
Jag och Filippa hann även bli fotograferade av trendgiveafuck.com tillsammans med deras fina accesoarer, haha.
Jag blev även fotad av Stockholmstreetstyle.
(dock har jag aldrig blivit så ful på ett kort förut, så ni kan ju ignorera ansiktet!)
stockholmstreetstyle
När det var färdigdansat åkte vi hem till Filippa och hann sova ca 5 timmar innan vi skulle upp igen, woho!
Bästa kvällen på länge!
PUSS på er alla och tack för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-20 @ 02:15:22
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Karin

Såg dig på galan och tyckte jag kände igen dig men kunde inte riktigt placera från vilken blogg, har ju koll på så många.. men nu gick det upp för mig:) hoppas du hade en nice kväll!!

2009-10-20 @ 10:14:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: agatiszka

You looked great on the ceremony!!



agatiszka.blogspot.com

2009-10-22 @ 16:51:55
URL: http://agatiszka.blogspot.com
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, haha hej! :) Du som trodde att jag hette Erik, right? :) Du kan mycket väl halkat in på min bilddagbok tidigare, Jaakke heter jag där (ifall du känner igen de?) haha. :)



Hej hej, ja det var supertrevligt att träffas, verkligen! :) Är allt bra då? :)

2009-10-23 @ 16:23:29
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: tove

wow! du är riktigt snygg

2009-10-23 @ 18:23:12
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Haha, just ja! Så var det... :) Jamen vad trevligt, kul att du kunde placera mig trots att du misstog mig för att vara någon annan från början. Haha, jo jag har jobbat lite som modell men det är det inte så många som vet. Hur vet du det? :)



Ja, jag vet... Verkligen astråkigt! Det var enbart jag som var 18 och jag ville ju såklart vara med mitt sällskap och inte gå på efterfesten själv, haha! :) Var det en fortsatt lyckad kväll? :) Härligt att höra att allt är bra! :)

2009-10-24 @ 00:49:45
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0