namethepetandletitgo

Bild: Emma

Igår var jag, Filippa och Ina på Name The Pets/Hannas release-party för hennes nya skiva! Hon var så jäkla bra på scen, alla människor var jättehärliga och musiken som spelades sen var grym! Man blir bara så himla glad när man ser Hanna uppe på scen, för man ser verkligen att hon älskar det! Hon ler hela tiden och det enda man vill är att dansa med till musiken och aldrig åka hem! Tyvärr så var jag dum nog att inte komma på att jag hade med mig kameran förrän efter att Hanna redan varit uppe på scenen.

(De tre första bilderna är Inas)















PUSS!

Kommentarer
Postat av: ras

vilket jäkla party.



2009-11-06 @ 20:13:35
Postat av: ina

å kan du inte skicka resten av bilderna till mig ? puss

2009-11-07 @ 15:17:54
URL: http://www.ina-n.blogspot.com
Postat av: lovisa

fina bilder!

jag har ingen aning vad den kommer ifrån men kan fråga! :)

2009-11-09 @ 20:07:33
URL: http://kisskissbangbang.devote.se

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0