FREDAG/13:e/Januari




Såhär såg jag ut på Ellegalans efterfest i fredags! Klänning från Acne, skor från Topshop, örhängen från Zanzlösa smycken och ring från YSL (som dock inte syns på någon av bilderna!) Bilderna är för övrigt tagna inne i en svit på Grand ca kl. 06 på morgonen, haha.

Jag började fredagskvällen inne på efterfesten genom att ramla i en trappa, ca 10 minuter innan tolvslaget. (Vilket betyder att jag nästan klarade hela fredagen den 13e utan att råka ut för något, men bara nästan.) Gjorde som tur inte illa mig och skrattade bort det rätt snabbt, men det är ju aldrig kul att ramla inför en hel folkmassa :') Resten av kvällen var iallafall hur fin som helst. Gick dit tillsammans med en av mina fina systrar, träffade massa härliga vänner, dansade till musik jag egentligen inte dansar till och smakade ostron för första gången! Smakade väl ungefär som slem och vinäger...haha. Men vinäger är ju alltid gott! Gick sen vidare till Spy Bar, där jag träffade mina fina vänner Yulia och Jessica, som sen tog med sig mig till deras hotellrum på Grand! Där drack vi gratisvin, tog massa bilder, dansade runt i underkläder och hoppade i sängen resten av natten/morgonen! En helt vanlig fredagskväll helt enkelt, haha.

Mer bilder kommer snart!

Foto: Yulia Lindberg

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

What a beauty!!! ;)

2012-01-16 @ 00:58:39
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Clara

snyggt!

2012-01-16 @ 23:12:16
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: Bastian

Såååå himla vacker!

2012-01-17 @ 02:43:56
Postat av: Rosa Gabriela

Jessi Fox: Thanks! ;)

Clara: tack!

Bastian: Taaaack!!! misss uuuu

2012-01-17 @ 03:56:22
Postat av: frida Nyburg

hej:)



Fin blogg



kram Frida

2012-01-17 @ 06:48:54
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0