MBFW/AW12/DAG1



























Vaknade 05.00, gick upp och fixade mig, var på Styleins kontor 07.00, mötte upp med Johanna, hämtade upp massa kläder och skor, åkte till Berns och modeveckan, hängde upp, sorterade och kollade igenom allt, agerade modell på genrepet, planerade påklädare+modeller, fotade massor med min nya iphone, åt god lunch, mobilen ringde non-stop, träffade alla påklädare och informerade om deras uppgifter, fick upp alla kläder och skor backstage, pratade om allt man skulle tänka på, hjälpte till med att knyta , knyta upp och knyta, ropade att alla påklädare skulle skyndaskynda, visningen var över på bara några minuter, fick tillbaka allting till nedervåningen igen, gick på V ave S R-visningen, drack drinkar med Johanna och Pamela, gick på Ubi Sunt-visningen och Carin Westers visning, blev fotograferad lite här och därm, åkte hem för att sova, kom ändå inte i säng förrän kl. 02, tre timmar ifrån att dygna, och vaknade tröttare än någonsin. Bra start på modeveckan!

Kommentarer
Postat av: Yulia

haha Åh! Vilken fantastisk hets! Älskare. Btw, blir du inte haffad som modell nu efter den här veckan så vet jag inte VAD. <3

2012-01-31 @ 18:00:30
URL: http://yulia.devote.se
Postat av: Jessica

Ååh Gud vad kul!! Vad avundsjuk jag blir :D

2012-01-31 @ 20:08:31
URL: http://ohsweetmother.devote.se

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0