2/2-9/2

























Bilder från min mobil som tagits under senaste veckorna. Jag har hängt på Kåken och Spy Bar med Yulia, Jessica, Karin och Eveline, assisterat Johanna under QX-galan då vi stylade Darin och hans dansare, träffat bästa dansläraren/koreografen Sacha, varit på pressfrukost hos AWB och fått veta allt och Triumphs nyheter för våren, stött på fina Kristin som rockade ett par härligt färgglada byxor och förgyllde vardagen, haft lunchmöte med Fanny och planerat inför jobb, plockat massa kläder på olika presskontor och firat min underbara systers födelsedag! Till slut har jag även gjort mitt första jobb som stylist, helt på egen hand! Mer om det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0