THELASTFEWWEEKS

Sammanfattning av de senaste veckorna:




-Djuriskt tema i djungelrummet tillsammans med mina fina vänner Sebastian och Axel



-Fashion12-visningen




-Sommar!-avslutning och underbart skivspelande







-Blogawards och härligt häng med massor av fina människor







-Massa idol och spänning med bästa stylingteamet, härligaste jobbet någonsin!

De senaste veckorna har verkligen varit galna, intensiva och helt underbara! Det är sjukt kul att jobba med Idol, med styling och med alla härliga människor! Däremot blir det inte mycket sömn, men vad gör det?! haha.

Godnatt!


(Bilder lånade av bl.a Fashion12, Tove Eklöf, Andreas Wijk och Esther Alenius)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Grymma bilder!

2011-10-19 @ 09:50:34
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: azede

nice blog

2011-10-20 @ 18:20:59
URL: http://uncouturier.blogspot.com/
Postat av: lottie

ROSA! angenämt att jag trillade över din blogg och ännu mer njutbart att jag har spenderat ett par 10min på den.

Dock har jag svårt att greppa va du har för titel nu under idol?

uppenbarligen något i kläväg- stylist.

kan du ta dig någon sekund och svara på min fundering, jag hade onekligen uppskattat detta.



säg mig, från scratch- hur kom du in i idol & dess produktioner?

berätta gärna!

Caroline som är "talant" under pauserna- fick hon armbåga sig fram med en lång meritlista på tidigare perfectionsutförda dåd innan hon fick sina hey-days? :)

Jag befinner mig just nu i L.A och pluggar och utför TV/Broadcasting-utökning. Snart är jag tillbaka i Sverige, emellan korta, men sinnom tid permanent period och vill jobba inom TV-produktion.

Är du projektanställd av meter tv eller har du eget företag?



Hands down, jag uppskattar verkligen svar. Du är en led-stjärna.

Kram, Allt gott!

2011-11-06 @ 06:21:35
URL: http://mustbelottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0