FREDAGSFINAL3


Började dagen med att buda tillbaka massa kläder som jag och Pamela lånat inför hennes Sofis Mode-plåtning hon fotade i L.A förra veckan! Känns helt sjukt att hålla i alla fina vårplagg och sen tänka att vintern inte ens har börjat. usch! Efter det åkte jag till Frihamnen och då var det dags för fredagsfinal nummer 3!


Fotade Pamela i hennes underbara T by Alexander Wang-kjol!


Fick lite presenter från L.A av finaste Pam!




Fina Caroline som pratar med Idolerna under pauserna, som sänds i Idols live-app!






(klännig: h&m, halsband: lindex, skor: whyred)
Ser lite dyster ut, men det var jag verkligen inte. snarare tvärt om! Det är jättetråkigt att folk måste åka ut ur idol, men jag längtar redan tills nästa fredagsfinal ändå! Längtar redan tills på måndag också, för då är det massa klädplock som gäller!


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

hääärliga bilder :)

2011-10-23 @ 11:21:27
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0