ÅRET/SOM/GÅTT//1

För exakt ett år sen bestämde jag mig för att år 2011 skulle bli det bästa året hittils i mitt liv, och jävlar vad rätt det blev. Har nog aldrig varit med om så mycket roligt, konstigt och underbart under ett och samma år förut och jag har verkligen några fina personer att tacka för det, ni vet vilka ni är. <3
Dethär är alltså mitt år 2011 i bilder, Januari-Juli:

Rivstartade igång året med att natten till den 1a januari fira tolvslaget vid katarinahissen och sen dansa hela natten på en gayklubb


Dansade hela Januari ut på klubben NU!


Spenderade en dag i Februari i -5° i knappt några kläder alls medan bästa Julia fotade mig till ett projektarbete

Firade en väns 20årsdag i Mars utklätt till Corpse Bride tillsammans med mina systrar, utklädda till catwoman och Alice i underlandet

Dansade ännu mer på NU! i April innan klubben stängde för säsongen och gav plats till andra härliga klubbar

Sommar! - 2011 from Sommar on Vimeo.




I Maj spelades promotionfilmen för Sommar! in, jag gick på premiären av F12, spelade på Sommar!-premiären och hade premiär för Sebastians och min klubb Walk of Shame!


I Juni gick jag en kväll på min första och den sista studentskivan för året, utklädd till Sailor Jupiter, tillsammans med mina systrar, också utklädda till Sailors. Resten av kvällarna dansade jag runt och spelade på Sommar!




I Juli fyllde min tvillingsyster och jag 20 år, vilket firades med middag hemma hos oss och dans på F12. Helgerna efter hade jag klubb tillsammans med Sebastian igen, och premiär för min tjejklubb Girls on Girls!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh byta liv????

2011-12-30 @ 21:33:37
Postat av: alexandra bergkvist

Du är så fett snygg att det är sinnessjukt. Så himla snygga bilder också, aaaah

2011-12-31 @ 11:01:51
URL: http://alexandramaria.devote.se

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0