13.03.10



Igår var jag hemms hos en fin vän tillsammans med massa andra fina vänner och hade det väldgt trevligt!
Vi dansade och spelade "snurra flaskan" och twister hela natten! Det kändes precis som domdär klassfesterna
som man brukade ha i låg- och mellanstadiet :D åh, vad fina vänner man har allstå! Det måste göras om!

Idag jobbade jag för första gången på Café Kajplats 18. Ett fint inglasat litet café på strandvägen. Alla som jobbar
där är jättetrevliga och jag tror att jag kommer trivas jättebra där! Kom förbi någon solig dag och hälsa på mig! :)

Just nu sitter jag och dricker god chailatte och pluggar. Inte världens roligaste lördagskväll, men så är det ibland!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har du för koder till din layout? :)

2010-03-14 @ 20:29:33
URL: http://sofiaeu.blogg.se/
Postat av: P H O T O G R A P H Y

härlig effekt!

2010-03-26 @ 12:03:50
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0