FILIPPA//WEEKDAY//SHELLEY



(alla bilder är tagna av Shelley)

I tosdags umgicks jag med Filippa hela dagen och försökte plugga lite inför uppsatsskrivningen som jag
hade i 5 timmar i fredags, men det blev nog allt annat än plugg. Vi svängde förbi Weekday och lämnade
lite saker till Olle inför Weekday-festen och gick sedan vidare för att kolla efter lite studentklänningar till
mig! Efter det kom Shelley och vi förfestade lite till gamla 90-talslåtar, drack goda passionsfruktsdrinkar
och målade naglarna fint turkosa!



När vi festat klart till alla 90-talsgodingar gick vi vidare till Weekday-festen och träffade massa glada och
fina mäniskor! Dålig som jag är så hade jag ingen kamera med mig, så även dehär bilderna är tagna av
finaste Shelley! Tyvärr var jag tvungen att gå tidigare, så jag skulle orka med att skriva uppsats i 5 timmar,
vilket inte var så roligt, men jag kan säga att ack så bra det gick att skriva dendär uppsatsen alltså! wiho.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vilka snygga jeans, vart har du köpt dom ? =)

tycker du borde uppdatera oftare, vill ju läsa mer ;););)

2010-04-26 @ 18:15:28
URL: http://hehe.se
Postat av: Rosa Gabriela

Tack så mycket! Fast det är inte mina jeans utan jeansen tillhör Filippa och dom har hon köpt på weekday och sedan gjort om själv. Ja, det ska jag verkligen göra! Jag ska försöka skärpa mig nu när sommaren snart är här!

2010-04-26 @ 18:48:16
URL: http://rosagabriela.blogg.se/
Postat av: FASHIONPICS

LOVE THE JEANS



XX

/// FASHIONPICS

2010-05-03 @ 15:56:13
URL: http://fashionpics.se

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0