suck...





Nej, nu är jag riktigt trött på skolan. Bara massa plugg, hela tiden. Jag hinner knappt träffa mina vänner eller min pojkvän för att jag måste plugga och sitta uppe hela nätterna. Två prov och tre inlämningar under tre dagar, det är inte nådigt. Men nu är jag iallafall klar med två inlämningar och har gjort ett prov. Imorgon ska jag skriva de andra provet och lämna in den sista inlämningen. Sen är det är det väl bara för mig att ta tag i projektarbetet och förbereda mig inför nästa veckas plugg. Jag har inte ens tid att vara sjuk längre. Jag längtar verkligen tills jag tar studenten nu i vår, det kommer bli en befrielse! 

Jag hoppas i alla fall att ni har det lite lättare i skolan. Nu ska jag gå och plugga! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh är bilderna från den väldigt fina kvällen jag tror att dom är ifrån? :)

2009-11-18 @ 19:21:45
URL: http://caughtbyapicture.blogg.se/
Postat av: Rosa Gabriela

Ja, det är dom! :)

2009-11-18 @ 19:47:42
URL: http://rosagabriela.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Antar att du går en rätt svår linje? Själv gick jag media och hade nästan inga läxor eller prov alls, men sen var jag inte den som pluggade heller ;)

2009-11-18 @ 22:55:12
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Lars Adaktusson

Om man inte är arbetslös efter studenten kommer det ju ännu mer plugg! :P



Bra jobbat med skolarbetet iaf.

2009-11-23 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0