brrrrrr...?

Jag antar att de flesta som fick en "Pulse perfection" från Maybelline på Blog Awards har testat den, vilket jag självklart också gjort. För det första förstår jag inte själva idén med att ens ha en vibrerande mascara! Är det för att man är för lat för att röra lite på borsten för hand? Och för det andra fungerar den mycket bättre utan vibrationen. När man använder vibrationen klumpas fransarna ihop sig och ser inte alls bra ut. Jag har testat att applicera den på olika sätt (inte för att det finns så många olika sätt att applicera en mascara på, men iallafall) men oavsätt hur man gör så blir det fortfarande ett snyggare resultat utan vibrationen. Så till er som har funderar på att köpa den, gör det inte! Eller köp den och använd den utan vibrationen på, för då var den faktiskt relativt bra! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0