20&21







Lite bilder från den mysiga födelsedagsmiddagen jag var på igår. Det blev aldrig riktigt någon hemmafest, utan snarare skönt häng men härliga människor och bra musik! Axel (som f.ö är bäst på att spela skivor) hade tagit med sig sina spelare och underhöll oss med sina konster innan jag och syster hoppade in och lekte lite, haha. Det var härligt att stå och spela lite igen, har inte gjort det sedan sommar!-avslutningen. Efter middagen dog min kamera, så dessa bilder är allt jag har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Clara

härliga bilder :D

2011-11-27 @ 23:06:06
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: Rosa Gabriela

Tack! :)

2011-11-27 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0