NEWSTUFF





photo: me

fuskpäls - bikbok, halsband - ur&penn, kjol och t-shirt - H&M, ringar - thailand och hemmagjord

Idag har jag spenderat halva dagen åt att försöka få ihop ett vettigt cv men efter några timmar gav jag upp. Vem anade att det var ett sådant stort ångestmoment att skriva ett cv och persoligt brev egentligen? Även fast jag vet att jag är duktig på svenska och relativt duktig på att skriva så blir jag så osäker på om jag formulerar meningarna rätt eller om det jag skriver berskriver mig på rätt sätt eller om man kan skriva det annorlunda osv. Sen måste man ju tänka på att omformurela cv:t beroende på vad för jobb man söker och liknande, ett café kanske är intresserad av att man kan göra en fin cappucino, men det gör ju inte en klädesbutik till exempel. Nej, efter ett tag fick jag nog och åkte iväg tillsammans med en av mina systrar och inhandlade lite kläder och smycken för att muntra upp min själv. Resultatet blev det ni ser ovan och det är ungefär det jag tänkte ha på mig imorgon när jag dansar skorna av mig på NU!'s dansgolv på deras nyöppning av klubben. (peppepepppepp!)

Kommentarer
Postat av: rosa

LOVELYYYY!

2011-01-08 @ 13:27:53
URL: http://rolssi.blogspot.com
Postat av: Rosa Gabriela

rosa: THANK YOU!

2011-01-10 @ 15:44:53
Postat av: Nora

skit snygga saker! :)

2011-01-13 @ 10:28:28
URL: http://nnnoras.blogspot.com/
Postat av: J.

white t-shirt it's from divided red?

what a size you have?



J.

2011-01-28 @ 01:48:37
Postat av: Rosa Gabriela

J. : size 36!

2011-03-10 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0