21.03.10

Igår jobbade jag några timmar och jag måste bara säga att tjejerna som jag jobbar med är helt underbara!
Det är verkligen ett stort PLUS att jobba med människor som man gillar och på ett ställe där man trivs.
(jag skulle kunna jobba där föralltid, fast det lär jag nog inte göra, haha!)
Finaste Johanna kom förbi också, vilket var jättetrevligt även fast jag inte hann prata med henne så mycket. :)

När jag kom hem färgade jag håret i en toning som skulle vara exakt likadan som min nuvarande färg,
dock blev mitt hår nästan svart, helvete. Jag är så jäkla onöjd med färgen, men den försvinner väl snart.
Bilder på mitt hår kommer anagligen på tisdag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rosa Gabriela

Okej, det blev verkligen inte svart, men alldeles för mörkt. (haha)

2010-03-23 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0