VALENTINESDAY





Idag (eller säger man igår? klockan är ju över tolv... jaja) firade jag en perfekt allahjärtansdag tillsammans med min pojkvän, två av mina systrar och en av mina systrars pojkvän. Först åt vi tårta för att fira en av mina systrar som fyllde 20 år (!) förra veckan och sen åt vi middag med familjen. Efter middagen spelade vi "Med andra ord", "Cranium" och "Pratamakarna" i flera timmar. Det blev helt enkelt många glada skratt och en hel del godisätande.

Jag hoppas att ni hade en lika trevlig allahjärtans-dag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej,

Mitt namn är Julia och jag jobbar för VeckoRevyn. Jag skulle behöva komma i kontakt med dig – men har inte hittat någon mailadress. Vore därför toppen om du kunde skicka ett mail till mig. :)

2010-02-16 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0