ojojoj

Inte visste jag att det var såhär jobbigt att flytta! Som det ser ut just nu har jag bara fått iordning klädkammaren, haha! Men så fort allt med revyn är över ska jag måla om mitt rum och börja inreda där. Ni har väl förresten inte missat att man kan börja beställa biljetter till Revy Obscen på revyobscen.se? Om ni har gjort det måste ni genast gå in på hemsidan och beställa biljetter, det är så värt det!
Här har ni bilder på mig som rådjur förresten! Hahaha, jag bjuder på dom helt enkelt för det är okej att vara ful!


Bild tagen av Malin i min klass


Bild tagen av Sara i min klass

Det är inte lätt att vara snygg när man ska se ut som ett rådjur och har ett halvt kilo teatersmink i ansiktet och på kroppen, men visst var mina rådjursöron fina iallafall? ;) hahaha, det är okej att skratta!

(Förresten fick jag bruna ögon på den första bilden, udda.)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tess

haha du ser söt ut ju :)

2009-09-08 @ 19:44:06
URL: http://donotlookback.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0