16.03

För er som inte visste det så är mitt andranamn "beslutsångest".
Alltid när jag ska köpa nya saker, som till exempel kläder eller skor så får jag ångest. Jag kan aldrig bestämma mig och när jag väl gör det så ångrar jag det sen. Idag är sista dagen för mig att byta min dr.martenskängor (som jag redan bytt en gång tidigare.) Och självklart vill jag byta dom igen, eftersom jag alltid ångrar mig. Så nu har jag väldigt brottom in till stan (hinner inte ens torka håret! haha, usch vad jag inte gillar att gå ut med blött hår.)
Sen ska jag tillbaka till täby och fika med Filippa! :)
PUSS

(ps. det här har jag på mig idag, jättedålig bild, jag vet,
men man ser iallafall mitt nymålade rum lite!)


Kommentarer
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

du är inte ensam om att ha beslutsångest :) xd

2009-11-01 @ 14:27:01
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

du är sjukt vacker.

2009-11-08 @ 20:19:11
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0