saturday



I lördags lagade jag och min fina pojkvän en jättegod middag tillsammans och hade det mysigt. Under tiden som vi satt och åt ringde en av hans vänner och frågade om vi skulle med ut. Det var egentligen planerat att vi skulle det, men eftersom ingen av oss var speciellt taggade bestämde vi oss för att ha en myskväll istället. Han som ringde min pojkvän sa dock att vi kunde få skjuts fram och tillbaka till stan, vilket fick oss att ändra oss. Jag hörde då av mig till min fina Filippa, som precis hade avslutat en lång dag i studion, men hon var självklart på! Dagen slutade med att jag och Filippa dansade halva natten som vanligt, medan min pojkvän och hans vänner satt och drack massa öl!
(Jag och Filippa träffade även Dan. Dan-the-man, Veckans man!)

Jag lyckades bara ta en bild innan min kamera dog, men den blev lite fin ändå.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0