Revy Obscen

Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag sökte in som dansare och körsångerska till åkersbergas ungdomsrevy Revy Obscen! Och att jag kom in! Jag satt i en vecka och våndades över beskedet, sen hoppade jag och skrek i hela huset när jag fick reda på att jag hade kommit in :D
Så nu kommer ni kunna se mig och 14 andra glada människor dansa, sjunga och spela teater på åkersbergateaterns scen och förgylla eran dag i höst! Jag ser verkligen fram emot att jobba med alla härliga människor och i torsdags hade vi vårat första möte med hela ensemblen och alla som jobbar med revyn. Först hade vi picknick och sen spelade vi fotbolls-brännboll, haha. Jag kom med i lag två, som självklart förlorade! Men det var kul ändå, för vi alla hade otroligt roligt tillsammans! Om ni vill veta mer om Revy Obscen är det bara att gå in på deras hemsida: revyobscen.se
Här är en inte helt snygg bild på lag två, hah!



5 människor från ensemblen och jag! (resten jobbar bakom scen eller med ljus/smink osv) Det kan vara så att mitt val av skor förstörde en hel del för vårat lag, haha! ;) Och att jag knappt ser med min lugg i ögonen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Carita

shit, vad roligt! grattis :'D <3

2009-06-13 @ 20:09:10
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Always Chasing

Great photo! Cute!

2009-06-14 @ 01:20:38
URL: http://www.alwayschasingblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0