Mitt internet
Tänkte bara meddela att mitt internet hemma har stängts av eftersom jag flyttar nästa tisdag, så jag kommer inte att ha internet förens om en vecka, snyft. Jag har iallafall börjat skolan och träffas massa nya teaterettor och en söt bloggläsare! När jag först såg schemat trodde jag att det här året skulle vara jättejobbigt, men efter att ha gått i skolan i två veckor nu måste jag säga att det inte har varit så jobbigt. Fast det såklart, jag har ju inte fått några läxor än. För tillfället har jag revymöten 4-5 gånger i veckan och hinner därför inte uppdatera så mycket, men jag ska göra så gott jag kan och jag hoppas att ni kommer och kolla på mig och alla andra superduktiga i åkersbergarevyn på premiären den 19:e september! (Ni får mer info om hur man köper biljetter osv snart!)

PUSS





Kommentarer
Postat av: lovisa

åhå vad fin sista bilden var :)

2009-08-30 @ 16:47:47
URL: http://kisskissbangbang.devote.se
Postat av: regina

Störtskön blogg! du har fångat mitt intresse :)

2009-09-07 @ 14:27:56
URL: http://reginaalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0