answers

Hur gammal är du? Jag är 17 år Var bor du? Jag bor i Täby i Stockholm Vad känner du att du bara måstemåstemåste göra i sommar? Jobba! Och åka till USA med min pojkvän och förhoppningsvis hälsa på min äldsta syster i Kanada Vad pluggar/jobbar du med? :) Jag går estet-linjen på Danderyds Gymnasium Hur fick du så många läsare så fort? Antagligen genom att Filippa gjorde reklam för mig i sin blogg, lite genom att Ebba också gjorde det i och med Topshop-eventet och för att jag hamnade på Just nu-listan på bloggkoll Är du intresserad av att fotografera? Ja, det är jag, jag älskar att fotografera! Har du en systemkamera och i så fall, har du några tips på inställningar man kan ha för att få snygga bilder/färger?Jag har en Canon eos 400D. Bästa tipset jag har är nog att lära sig använda photoshop, där redigerar jag det mesta ljus och färger. Har du några komplex? Jag hatar min näsa, den är spetsig och ful :( Vet du hur jag borde tänka för att sluta fokusera på allt det "dåliga"? Jag har nog lika mycket komplex som alla andra men jag väljer istället att fokusera på alla bra saker och det positiva, gör det du också! Jag undrar hur du gör för att få sån volym i ditt hår och vilka produkter du använder? Jag har egentligen lockigt hår, vilket gör att det är väldigt tjockt och har volym i sig naturligt, men jag plattar håret och använder hårspray, annars gör jag inget mer med det.  5 saker vi inte visste om dig? :) Jag är mörkrädd, jag älskar att sjunga, jag har egentligen mörkblont hår, jag har en tvillingsyster och två äldre systrar. Ditt ursprung? vilket land du kommer ifrån? Jag är född i Sverige och min pappa kommer från Sverige men min mamma kommer från Perú Hur mycket kostade den rosa kjolen från topshop, finns den fortfarande? Jag vet tyvärr inte, men har för mig att den kostade runt 350 kr. Vilken sorts kamera använder du? Canon eos 400D Vad kallar du din blogg? Mode, foto? Jag vet faktiskt inte. Den står just nu under mode, men den är nog en blandning av mode, foto och personligt. Favoritmärke? Monki och Cheap Monday Bästa lördagskvällen? Är med min pojkvän. Om du fick spendera en dag med en endaste person, vem ? Min pojkvän :)  Har du löshår? Nej, inte just nu, men jag har haft det. Hur brukar du fixa ditt hår på morgonen? Om jag har en dålig hårdag sätter jag upp allting i en knut, annars plattar jag det lite och har lite hårspray i bara. Hur brukar du sminka dig? Jag använder bara foundation, puder, rouge och mascara. Hur lång är du? Ca 1.74 cm Vad väger du? Ca 55 kg just nu. Hur bor du (hemma eller själv, med vilka familjemedlemmar om du bor hemma)? Jag bor hemma med mina föräldrar och min tvillingsyster. Har du några djur? Nej, tyvärr, min tvillingsyster är allergisk. Vad är stora drömmen? Jag har nog alltid drömt om att bli modell, töntigt nog. Vad är din favorit affär? Monki, Weekday och H&M Vilket är ditt favoritplagg? En svart penn-kjol i bomull från Monki Vart får du din inspiration från? Allt möjligt, människor, musik, bilder osv. Is it you and gillofillipa on your header, or just you? It's just me Har du någonsin haft "kändiscrushar"? I så fall, berätta lite! ;) Nej, det har jag nog aldrig haft. Jag har haft många små förälskelser i killar jag aldrig har fått eller ens vågat prata med, men det har varit killar i min närhet, typ som i pararell-klassen eller liknande. Hur tusan kan du vara så vacker? Haha :) Haha, tack! Och jag vet inte :) Favoritblogg? ngn mindre känd blogg du brukar läsa? Jag brukar nog mest läsa Filippas blogg. Och ibland Signes blogg.  Är du och Fillipa systrar ni är väldigt lika iaf (: Nej, det är vi inte. Är du en modell? du ser ut som en tycker jag ;) Nej, men jag önskar jag vore! Hur lång är du och hur mycket väger du? och är du modell tycker du ser ut som en. Jag är som sagt ca 1.74 cm och väger runt 55 kg för tillfället. :) Hej , hur får du din lugg så himla snyggt ?! Nu vet jag inte om ni menar pannluggen eller sneluggen, men oavsätt så plattar jag den bara och använder hårspray.  Kan vi inte få se snygga kvalitets-outfitsbilder? det vi sett hittills är awesome! Jo, det kommer, det kommer!


Kommentarer
Postat av: Miranda

din blogg är verkligen jättebra. hugs

2008-12-30 @ 17:53:27
URL: http://cocopops.devote.se/
Postat av: Journa

jag tkr du är grymt cool ;)

2008-12-30 @ 18:11:40
URL: http://journa.blogg.se/
Postat av: Dixi

Sjuktkul att läsa och få veta mer om dig :D har din tvillingsyster blogg? :D

2008-12-30 @ 18:27:12
URL: http://sluty.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad fint att du har en tvillingsyster! står ni varandra väldigt nära?

2008-12-30 @ 20:52:40
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Klara

Förlåt att jag är lite sen med min fråga, men: hur kommer det sig att du i slutet av 08 bestämmer dig för att starta en modeblogg? Känns inte lite mainstream, eller det kanske är så att du vill vara som andra?

2008-12-30 @ 22:41:57
Postat av: nickie

:D

2008-12-30 @ 23:45:14
URL: http://nickie.webblogg.se/
Postat av: Rosa Gabriela

Klara: Som sagt, jag säger inte att min blogg är en modeblogg. Ni får tolka den hur ni vill helt enkelt.

2008-12-30 @ 23:52:44
Postat av: Alexandra

Grymt roligt med frågor&svar ;] Hugs.

2008-12-30 @ 23:55:06
URL: http://hallonalexandra.devote.se
Postat av: Klara

Jaha, okej, då får jag be om ursäkt. Det var bara det första intrycket jag fick av bloggen då antagligen, plus att alla frågorna handlade om mode och utseende.

Inspirerad av Bella?

2008-12-31 @ 01:21:17
Postat av: Sofie

Jag är också lite sen med min fråga, hoppas det är okej. men jag tycker du och din pojkvän är så söta tillsammans, så jag undrar hur länge ni har varit tillsammans och om han är din första pojkvän?

Hugs!

2008-12-31 @ 01:24:21
Postat av: Rosa Gabriela

Klara: Okej, jag förstår. Vem är Bella?

Sofie: Tack! Vi har varit tillsammans i snart 9 månader och han är nog min andra seriösa pojkvän, men jag har aldrig älskat någon så mycket som honom , så jag räknar honom som den absolut första helt seriösa. :)

Dixi: Tack! Nej tyvärr, min tvillingsyster har ingen blogg.

2008-12-31 @ 01:40:37
Postat av: Jenny

Kul att få vetan lite med om dig!

2008-12-31 @ 15:45:53
URL: http://strawberrygums.blogg.se/
Postat av: Fanny

Älskar din frisyr :D, hoppas ett gott nytt år :)<3

2008-12-31 @ 16:45:04
URL: http://fannysphotos.blogg.se/
Postat av: Jag har aids ibland.

Den här kommentarsidan är full av GIRLYGIRL! Jag är ledsen att jag måste sluta läsa din blogg gabi...

2009-01-05 @ 18:44:37
Postat av: Sara

Jag älskar frågestunder, så roligt, hehe. Jag har också en tvillingsyster, är ni lika? :)



kram ha en bra dag.

2009-01-27 @ 15:11:18
URL: http://whitesun.blogg.se/
Postat av: Mathilda

en fråga.. heter din pojkvän isac? han ser så sjukt lik som en isac som gick i våran klass förut.. :p

2009-01-28 @ 22:32:09
URL: http://mathiildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0